نگرشي برمسووليت ها پس از پذيرفتن قطعنامه 598
بنام خدا
نگرشی برمسوولیت هاپس از پذیرفتن قطعنامه 598
وقتی که رزمندگان درجبهه خبرپذیرش قطع نامه پانصدونودوهشت راازطریق رسانه ها شنیدندگریستند,استقامتی که آنان درجنگ از خود نشان داده بودندواینکه عزم خودرابرای محو صدام وصدامیان جزم نموده بودند,وباخدای خودمیثاق بسته بودند تاآخراین فرایند بایستند,وازخودشرمنده شده بودند,هریک از آنها مات ومبهوت درگوشه ای بفکرفرو رفته بودند ویادوخاطره شهداءیکی یکی ازمقابل اذهان می گذشت,تنهاچیزی که می توانست آنان راآرام کنداطاعت بی چون چرا از فرماندهی کل قواحضرت امام خمینی «ره» بودکه خودجام زهررانوشیده وآن راپذیرفته بود,سال هاپیش کتابچه ای از كانون فرهنگي مسجد الرضا مدرسه علميه رضويّه شيراز که به تألیف حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج سيد علي اصغر دستغيب درخصوص نگرشی برمسوولیت هاپس از پذیرفتن قطع نامه شماره 598 بود,بدستم رسیدکه از آن نگهداری کردم واینک دوباره بازتایپ نمودم ودروبلاگ بنمایش گذاشتم خواندن آن بسیار شیرین,درس آموز,وپرخاطره است.
مديريت وبلاگ نسيم اقلید دردفاع مقدس
***

***
امت شهيد پرور ومقاوم ايران آَيَّدَهُمُ اللْه تَعالي
چنانچه مستحضريد درتمسك جستن به حبل متين الهي وباتوجه به آيه شريفه ‹اطيعوا الله واطيعوا الرسول واولي الامرمِنكم› بايستي مطيع محض وبي چون چراي ولايت مطلعه فقيه بودودراين راستا ضروري است روشنگري اذهان رابه دلدادگان عاشق وشيداي ولايت سپرد،
لذابراين مبناوبه منظورتنويرهرچه بيشتر افكار شيفتگان انقلاب اسلامي و ردّ ياوه سرائي هاي منافقين ومروجين اسلام آمريكائي،ازمحضراستادعاليقدرحضرت حجه الاسلام والمسلمين حاج سيد علي اصغر دستغيب(يكي از نمايندگان محترم مردم فارس درمجلس خبرگان درخواست نموديم تادرارتباط باپذيرش قطعنامه 598شوراي امنيت سازمان ملل متحد وتطبيق شرائط كنونی انقلاب اسلامي باتاریخ پربار اسلام ناب محمّدي (ص) مارارهنمون باشند.