پاسخ به نامه یک نوجوان یازده ساله از شهرستان اقلید دردفاع مقدس
بسم الله الرحمن الرحیم
مروری کوتاه برمکاتبات رزمندگان اسلام در دفاع مقدس:
متن نامه های رزمندگان بیشتر درمورد پند و اندرز و امر به معروف و نهی از منکر و وصیت و به طور کلی اعلام برائت از منافقان ومشرکان وصدامیان واعلام وفاداری به جبهه توحید وحق واستقامت در راه نجات میهن اسلامی از دست متجاوزان ودرنهایت از پای ننشستن تا کسب پیروزی بود.
+ نوشته شده در سه شنبه چهارم بهمن ۱۳۹۰ ساعت 9:30 توسط مدیریت نسیم اقلید در دفاع مقدس
|